Nizip?te yaþanan yoðunluk sýkýntýsý ilçe halkýnýn tepkisineyol açan ve her gün binlerce vatandaþa hizmet vermeye çalýþan PTT Bank NizipÞubesi?nde saatlerce sýra bekleyen ilçe halký yaþadýklarý sýkýntýnýnçözülmesini istiyor. Posta, telgraf, telefon, internet, para transferi, postaçeki, havale ve fatura tahsilâtý gibi birçok hizmetin verildiði PTT Bank NizipÞubesi?ne her gün çok sayýda vatandaþ iþlemleri için baþvuruyor. E-devlet Þifresi için müracaat eden çok sayýda vatandaþ dakuyruklarýn uzamasýna neden oluyor. E-devlet þifresinin sadece PTT Bank NizipÞubesi?nde alýnýyor olmasý ayrýca maaþlarýný almak isteyen emeklilerin deyönelmeleri yoðunluðun artmasýna yol açýyor. Vatandaþ SaatlerceSýra Bekliyor PTT Bank Nizip Þubesi?ne henüz sabah saatlerinde adým atacakyer kalmazken, yüzlerce kiþi çok kýsa süren iþlemini yapmak için saatlerce sýrabeklemek zorunda kalýyor. Bu sýkýntýlý tablo karþýsýnda vatandaþ isyan ederken, PTTBank Nizip Þubesi personeli ise yoðun mesaileri boyunca ilçe halkýnýniþlemlerini yapmak için çabalýyor. Mesai baþlamadan kapýsýnda baþlayankuyruklarýn metrelerce uzandýðý postanede verilen hizmet, nüfusu her geçen günartan Nizip?in ihtiyacýný karþýlamaya yetmiyor. Personel sayýsýnýn yetersiz kaldýðý þubedeki soruna çözümbulunmasýný isteyen vatandaþlar, saatlerini postanede sýra bekleyerek geçirmekistemediklerini dile getirdiler.