NECMEDDÝN ERBAKAN'IN AFFEDÝLMEZ SUÇU
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="4" width="100%" <tbody <tr <td class="bod" align="center" </td </tr <tr <td class="bod" height="15" align="center" </td </tr <tr <td class="bod" height="15" align="20" "font-size: 9pt" Üslubunu, hatta siyaset etme tarzýný beðenmeyebilirsiniz. Baþarýlý bulup bulmamak da size kalmýþ. Nerden baktýðýnýza baðlý olarak deðiþir baþarýnýn tanýmý. Sonuçta her iki þýk için de, ?Sen de haklýsýn? noktasýna ulaþýlabilir. Bazý refiklerimizin dediði gibi, ?Hocam, gir içeri, yat aslanlar gibi!? çaðrýsýnda da bulunabilirsiniz. Veya, daha usul bir sesle içinizden, ?Keþke girip yatsaydý da, malum zümreye bu kadar dil dökmeseydi? diye geçirebilirsiniz. Bunu yapmadýðý için sitem de edebilirsiniz. Haksýz da sayýlmazsýnýz. Fakat, Necmeddin Erbakan?ýn neden ?silinmek? istendiðini, asla göz ardý edemezsiniz. Asla tevil edemezsiniz. Asla geçiþtiremezsiniz. Konunun özü budur. Onu silmek isteyenlerin, onun þahsýyla bir alýp veremeyeceði yok. Kiþisel ve özel mahfillerde onlar sevdiklerini ve sempatik bulduklarýný bile söylerler. Onu silmek isteyen malum odaklar, onun misyonuna düþmanlar. Ona bakmýyorlar, onun neyi ve kimi temsil ettiðine bakýyorlar. Onun üzerini çizerken, bunu esas alýyorlar. Onlar, iyi temsil etmiþ-kötü temsil etmiþ, üslubu þöyleymiþ-böyleymiþ ile uðraþmýyorlar. Malum odaklara göre Erbakan, bu ülkedeki ?yersiz? zümreye karþý ?yerli? damarý temsil eden bir isim olduðu için baþtan suçludur. Peþinen ve yargýsýz. Ýstim arkadan gelsin. Mahkûm edilsin de, bahanesi ne olursa olsun. Yeter ki, üzeri çizilsin ve yabancýlaþmýþ ?ideolojik devlet? damarýna karþý, millet damarýný temsil etmenin cezasýný çeksin. Dert bu. Batýcý kadrolara karþý millet damarýný temsil eden Birinci Meclis?in temsil ettiði damar, bu damar. Ali Þükrü Bey, Hüseyin Avni Ulaþ, Mehmet Akif Bey (Ersoy) onun selefleri. Hepsi de, ?gelenin keyfi için geçmiþe kalkýp sövemem? dedikleri için cezalandýrýldýlar. Ali Þükrü Bey, Cumhurbaþkanlýðý Muhafýz Alay komutaný Topal Osman?a öldürtüldü. Hüseyin Avni ve Mehmet Akif Beyler, bir biçimde susturuldu ve canlý cenaze muamelesi gördü. Ayný damarý 1925?te Kazým Karabekir Paþa temsil etti. O da, ?biat? etmediði için cezayý hak etti ve ipten son anda kurtuldu. Ayný damarý, muvazaalý bir senaryoda rol alarak da olsa, 1931?de Fethi Okyar temsil etti. Halk onun þahsýna deðil, resmi ideolojiye muhalif imajýna bakarak canhýraþ destekledi. Rejime raðmen halkýn desteðini almanýn bedeli aðýrdý. Ona da bu bedeli ödettiler. Ve Menderes geldi. ?Yeter! Söz milletin!? dedi. Sen misin millete gücünü ve asaletini hatýrlatan! Sen misin sözün millette olduðunu söyleyen! Haydi daraðacýna! Senin asýl suçun, bu ülkede millete millet olduðunu hatýrlatmak ve ona özgüven aþýlamaktýr. Ona gücünü hatýrlatmaktýr. Onun sevgisini kazanmaktýr. Bebek-Köpek davasý mý? Üç-beþ yüz liralýk sözüm ona týrýþkadan yolsuzluk davasý mý? Bunlar prosedür gereði. Hani, ?Siz asýn, gerekçesi arkadan gelir? misali. Götürdüler ve astýlar. Aslýnda asýlan Adnan Menderes deðildi. Asýlan milletin gücüydü. Asýlan milletin onuruydu. Asýlan milletin ta kendisiydi. Ardýndan Demirel ve Özal. Demirel, millet damarýnýn mirasýna oturdu. O mirasý yiyerek büyüdü. Millet bu damara yaslanarak ortaya çýkanýn kiþiliðini merak bile etmedi. Etseydi ne deðiþirdi, o ayrý mesele. Millet için her seçim ?öç? alma fýrsatýydý ve vitrinde kimin olduðu tali meseleydi. Süleyman Bey, iþte bu damara yapýþarak ?büyüdü?. Sonra dönüp kendini büyüten damarý kesti, o baþka. Belki, bu damara eklemlenmenin cezasýndan, ancak böyle kurtulacaðýný düþündü. Sahiden de öyle oldu. Bu damarda siyaset yapýp da, malum odaklarýn hýþmýyla üzeri çizilmeyen bir Bayar var, bir de o. Ýkisinin de referansý ayný yerden. Turgut Özal bu damarý temsil etmenin bedelini aðýr ödedi. Ölümünün arkasýndaki sýr bu. Ve Necmeddin Erbakan. Her tür hata ve noksanýna raðmen o, bu damarýn en özgün, en kendine özgü mensubuydu. Bu zincirin halkalarýna bakýn, bir trend görürsünüz. Bu, öze dönüþ trendi. Bu trendde Necmeddin Erbakan halkasý, öze dönüþün ivme teþkil ettiði halkayý temsil eder. Ve bu malum odaklar nezdinde büyük *******tir. Erbakan Hoca, bu *******in bedelini ödüyor. Millet zincirinde özgün bir halka olmanýn bedelini? Milletten çalýnmýþ ?devlete? karþý, milletten yana tavýr koymanýn bedelini? Onun suçu sabittir. Buna hepimiz þahidiz: O, bu milleti millet yapan deðerlere sadýk kalmýþtýr, o bu vataný vatan kýlan deðerlere sadýk kalmýþtýr. O kendi deðerlerine oryantalistçe bakanlar güruhuna katýlmamýþtýr. Bu ise, birileri nezdinde affedilmez bir cürümdür. Hoca, bu cürmünün cezasýný çekiyor. Gerisi laf u güzaf. Millet zincirinde halka olanýn bedel ödemediði günü gördüðünüzde, bu milletin makus talihini yendiðine hükmedebilirsiniz </td </tr </tbody </table