hepimiz birer tüketici konumundayýz.ancak haklarýmýzý yeteri kadar biliyor muyuz.geliþen dünyada artýk müþteri memnuniyeti kavramý ortaya çýkmýþtýr. artýk garanti belgelerinin ötesinde bir çok firma müþteri memnuniyeti garantisi vermektedir. bu konularý takip etmek her iyi tüketicinin görevidir.ancak birçoðumuz yaþadýðýmýz sorunlarda bananeci davranmakta haklarýmýzý aramakta ihmal göstermekteyiz. yaþadýðýmýz þehirde de her yerde olduðu gibi tüketici sorunlarý yaþamaktayýz. kapýdan satýþlar ve getirdiði maðduriyetler halen devam etmektedir. bu alanlarda sorun yaþayan sorununu çözemeyen veya çözüpte nasýl çözdüðünü öðretici olmasý maksadýyla dile getirmek isteyen arkadaþlarýmýz yeni açtýðýmýz hukuk köþemizde HER KONUDA OLABÝLCEÐÝ GÝBÝ BU KONUDA DA dile getirebilirler. böylece sorunlarý birlikte çözebilir,tüketici bilincimizi arttýrabiliriz.ÞÝMDÝDEN KATKIDA BULUNACAK HERKESE SELAMLAR.AV. ZEKERÝYA TAPADELEN