Türkiye Reklam Konseyi’nin öncülüðünde ve ülke genelinde “Alýn Verin Ekonomiye Can Verin” kampanyasý baþlatýldý. Nizip Radyo Televizyon kurumu kampanya kapsamýnda bulunan Televizyon, radyo ve gazetelerle tam destek verdi. Pazarlama, reklam ve medya alanýndaki örgütlerin çatý kuruluþu olan Türkiye Reklam Konseyi, küresel krizin etkilerini azaltmak ve iç talebi canlandýracak mekanizmalarý harekete geçirmek amacýyla ülke çapýnda çok mecralý baþlatýlan kampanyada sanayi kuruluþlarýnýn firmalarýn hayata geçireceði promosyon ve indirimler özel koþullarla platformlarda yer alýyor. ‘Alýn Verin Ekonomiye Can Verin’ adýyla hayata geçirilen kampanya TÜSÝAD, TOBB ve AMPD üyeleri tarafýndan yapýlan bireysel kampanyalarla da destekleniyor. Kampanya kapsamýnda, ekonomist Prof. Dr. Deniz Gökçe, gazeteci Meliha Okur, WWF-Türkiye Yönetim Kurulu Baþkaný eski bankacý Akýn Öngör, Merkez Bankasý eski baþkanlarýndan Yaman Törüner’in de oynadýðý reklam filmleriyle, alýþveriþi özendirici mesajlar verilecek.Bir bakkalý canlandýran Prof Dr. Deniz Gökçe ile çekilen reklam filminde bir sakýz almanýn bile ekonomide nasýl bir hareket yarattýðý þu mesajlarla vurgulanýyor: “Sakýz satýlýrsa bakkal kazanýr. Bakkal kazanýrsa toptancý kazanýr. Toptancý kazanýrsa üretici kazanýr. Üretici vergilerini öder devlet kazanýr. Ekonomi kazanýr. Krizin kalan son etkileri de ortadan kalkar. Ýyisi mi ekonomik krizi sakinleþtirmek için siz de bir sakýz alýn” Reklam filmlerinde bir simitçiyi oynayan Akýn Öngör ise “Simit alýrsanýz simitçi kazanýr. Fýrýn da kazanýr. Unu yapan üreticinin deðirmeni döner. Sonuçta memleket kazanýr. Çýtýr çýtýr sýcacýk paranýn döndüðü bir ekonomi için durmayýn siz de gevrek bir simit alýn” mesajý veriyor. Reklam filmlerinde Yaman Törüner bir oyuncakçýyý, Okur ise bir sokak çiçekçisini canlandýrýyor ve benzer mesajlarý iletiyor.
Devamý Ýçin Týklayýnýz...