Milli Eðitim Bakanlýðý son yýllarda ataða kalktý
1-fiziki yapýnýn düzeltilmesi
2-Müfredatýnyenilenmesi
3-Personelin hizmetiçi eðitim yoluyla yetiþtirilmesi ve geliþtirilmesi (Son olarak Avrupanýn En modern hizmetiçi eðitim merkezini Erzurumda açtý )
4-Ücretsiz ders kitaplarýnýndaðýtýlmasý
5-Öðretmen ihtiyacýnýn ( % 100 olmasada)karþýlanmasý
6-Taþýmalý eðitimin yaygýnlaþtýrlmasý
7-4ve 5.sýnýflarda branþlaþmaya gidilmesi
8-Vekil yönetici yerine asil yönetici atanmasý
9-Biliþim teknoloji sýnýflarýnýn açýlmasý ( Köy ilköðretimler dahil )
10- Mesleki ve teknik eðitime önem verilmesi
11-MEB nýn bütçesinin tüm bakanlýklardan fazla olmasýna dikkat edilmesi
12-Avrupa nýn eðitim tecrübesinden faydalanma yoluna gidilmesi (TEDEP )
13-Sokrates Comenius programlarý ve projeleri ile Türkiye'nin Avrupa kültür ve eðitimini tanýma yoluna gitmesi

Daha saymayý unuttuðum nice yeniliklerin gerçekleþmesine raðmen

Acaba biz Öðretmen ,veli , öðrenci yöneticiler olarak bunun ne derece farkýndayýz.Uygulama aþamalarýnda motivasyon ne durumdadýr. OECD ülkeleri arasýnda eðitim tespit durumunda son sýralarda yeralýyorduk .Yerimizi biraz yukarý çekebilecek miyiz. Bu konuda ne düþünüyorsunuz.Yorumlarýnýzý bekliyorum.Bu konuya duyarlý kiþilerden Mailim mozen027@hotmail.com Mehmet ÖZEN